» sticken kändes men du är det gjort .. riktigt stolt över mig själv .

Jag kan nästan se det
Den drömmen jag drömmer
Men det finns en röst i mitt huvud säger
"Du kommer aldrig nå den"
Varje steg jag tar
Varje rörelse jag gör känns
Förlorade med någon riktning
Min tro är skakad
Jag kan nästan se det
Den drömmen jag drömmer
Men det finns en röst i mitt huvud säger
"Du kommer aldrig nå den"
Varje steg jag tar
Varje rörelse jag gör känns
Förlorade med någon riktning
Min tro är skakad
sugna på se vad jag har gjort ?
gissa på ..  vinnaren får en länkning!

» när jag inte är med dig vill jag gråta när jag är med dig vill jag skratta.

'
varför är livet så otroligt orättvist?
Varje dag är så underbar
Och plötsligt såg jag det
Då och då får jag osäker
Från all smärta, var jag så rädd.
Varje dag är så underbar
Och plötsligt såg jag det
Då och då får jag osäker
Från all smärta, var jag så rädd.

» macaroni and cappuccino yummi.. breakfast

fest igår var med skratt , glädje , tårar och svek men det löser sig !
idag händer det inte så mycket mer än att  kalle ( hunden) ska hem haha sen så ska väll jaginte göra så mycket mer än att ska iväg och göra en sak som ni får se sen , någon som kan gissa?


inte min bild

» ändrade planer.

nu blev dte helt ändrade planer loggar in på facebook ( kan inte leva utan det)
då är alla taggade för hbg- festivalen dock var jag där igår och så , så felicia drog med mig på fest och det tjade dom redan om igår så ja, blir att dra på fest kanske kommer något inlägg ikväll annars hörs vi imorgon !

ida felle me!

» gets a lot of movies and to fit the dog for me tonight.

det känns som det var igår när jag som sist såg ditt ansikte
Du berättade hur stolt du var över mig men jag gick därifrån
Om jag bara visste vad jag vet idag
-
det känns som det var igår när jag som sist såg ditt ansikte
du berättade hur stolt du var över mig men jag gick därifrån
om jag bara visste vad jag vet idag

» many clothes, it is all wants, lots of clothes is not what everyone has.


RSS 2.0